Friday, March 30, 2012

/ Tata čita novine / u carstvu hladovine /

Penjem se na kat mamuran i sjeban, već na ulazu očekujući salvu pitanja vezanih uz, ne znam, prašak za pranje ili ogradu na balkonu i neko skroz tehničko pitanje o mogućnosti printanja stvari koje su na ekranu.

Odmah se razlažu planovi za cijeli vikend, tko ide kamo, tko mora što, zašto, s kim, nakon čega, prije čega, pobogu zašto i tako dalje. Uzimam par kolača i bježim dolje, jer mi je iovako preslabo da bih razmišljao.

Skrećem pogled i vidim da stari čita duplericu na temu Kako imati pravilan gay seks na duplerici – ni više ni manje nego – 24 sata. To je čovjek koji ne bi otvorio knjigu ni da se unutra nalazi sendvič, a mijenja kanale na TV da bi i Homera Simpsona preobratio na epilepsiju.

Mogu se samo nadati da ću nakon još jednog kunjanja zaboraviti svoj posjet prvom katu. Ili se možda uvjeriti da je to bio samo san. A drugi tjedan u knjižaru…

[Nema te slike koja bi ovdje našla svoje mjesto]

3 comments:

  1. Ja sam naučila iz istih razloga gledati na drugu stranu kad članovi obitelji surfaju u dnevnom boravku. Bolje da ne vidim... A i ovo printanje kod mene zvuči: "Jel se može kopirati nešto na moju stranicu, pa na papir?" Što bi značilo mogu li nešto s neta spremiti u dokumente, pa isprintati.
    24 sata-zadnji put kad sam ih listala čekajući da medicinski radnici naprave šta imaju s dedom u bolnici, pa da mogu doma, naišla sam na fascinantnu vijest, za koju mi nije jasno zašto se našla u hrv. novinama, a glasila je: "Čovjek u ljubičastoj baletnoj suknjici i tajicama, otkrivenih genitalija, opljačkao crkvu u San Diegu." Nikad ništa zanimljivije nisam pročitala u novinama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha, to je jedan od onih koji se izreže, urami i stavi u kupaonicu...

      Delete
    2. Sad moram pitat mog legu iz San Diega koji vrag on to tamo radi da je zavrsio kod nas u novinama xD

      Delete