Monday, April 2, 2012

Pismo i glava

Evo me doma, nakon što sam se valjda triput skoro onesvijestio po putu. Ne znam što mi je, ali nije (mi) dobro.

Uglavnom, frendica je ne Faceu postavila status s pitanjem što je na hrvatskim kovanicama glava, a što pismo. Naravno, izrodila se polemika mase famoznih fejsaša, koji 100% znaju da je to tako.

I onda ja nađem podatak koji je potkrijepio moje mišljenje, ali na to dobijem komentar da sam sâm sebi proturječio. Vidi se koliko ekipe stvarno čita ono o čemu se priča...

Nakon svega toga se javlja još jedna cura, koja isto 100% tvrdi da je ________ sprijeda, a ________ straga. Vratio sam joj haha i neka to potkrijepi linkom. Tako i ja mogu reći da moj tata puše najveće balone od sapunice (to je iz neke pjesme iz djetinjstva - nebitno).

Nije uopće stvar u tome jesam li u pravu ili nisam. Iovako nisam jedan od onih seronja koji će se praviti da su cijelo vrijeme govorili suprotno. Pogotovo ne svjesno (nekad mi se upali taj obrambeni mehanizam, pa se moram korigirati). A pogotovo ne dok tri reda iznad toga stoji moja pisana riječ.

Jebem ti ja i ljude i Fakebook i nepismenu klinčadiju koja ne zna ni na sat.

(Tu mi fali neki gif, ali ja se u to ne kužim kao neki drugi...)

Što vi mislite?

8 comments:

  1. Ja mislim da ti ne fali gif :P.

    Nisam nikad nešto ozbiljno razmatrala šta je pismo, a šta glava, jer mi je logika govorila - strana s brojkom je pismo, strana sa slikom je glava. Jel tako?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tvrdim da je glava ona strana s brojkom, a pismo ona strana sa slikom.

      Delete
    2. Ima i to neke logike - glava, glavni dio, onaj sa brojkom. Eto, sad si me zadeverao :D

      Delete
    3. Hehe, nije baš jednostavno. Sad baš ispitujem ljude. Dođe mi da napravim neku znanost od toga, hahaha!

      Delete
    4. mislim da si u pravu! ja bih isto tako rekla, pismo je tamo gdje je slika!

      Delete
    5. Što više gledam, to mi je manje jasno. Već mi se u glavi formira prijedlog istraživanja, bwahaha!

      Delete
    6. Mislim da me sad glava zaboljela od razmišljanja xD Fak :D

      Delete
    7. Hahaha, zar nije koma?!

      Delete