Wednesday, March 28, 2012

Ljuta večera

Kupio sam pola kruha na putu doma pa i kroz vrećicu skužio da se valjda od jučer ujutro pravocrtno isušuje na stalaži kvartovskog dućkasa imena Mrvica. Em što su me tako zvali više od pola života, em što se duć preko puta zove isto. Ne znam što sam očekivao...

Dakle, dođem doma, želudac kruli, a u frižideru ništa. Jučer sam ga ispraznio i pobacao sve ono što je već popljesnivilo, ali je neki segment mladog sira preživio, a ja sam se prevario i gurnuo glavu drito u zdjelu, tako da i dalje osjetim miris u nosu.

Plastičnu vrećicu sa sad već odmrznutom smjesom i naljepnicom špagete sam već sinoć stavio da se otopi, ali sam ― na svoju žalost ― skužio da je u umaku mljeveno meso. Fakat ne volim mljeveno meso.

Vraćam to u fridž, a vadim masu drugih namirnica i bacam se na posao. Grašak, mrkva na komade, maslinovo ulje, crveni luk i pirjaj, rokaj, skeniraj rižu, ribaj kupus i tako to. Dodaj malo currya, malo slatke pa malo ljute mađarske paprike, malo papra, mažurana, muškatnog oraščića, soli i majčine dušice.

Začinio salatu i najeo se k'o pravi, pa sam sad korak bliže...

No comments:

Post a Comment