Monday, April 2, 2012

Kakav seronja!

Kako mi je lik sad digao tlak!

(Možda tu sad ispadnem totalno netrpeljiv nacionalist, ali me jednostavno nerviraju bezobrazni ljudi.)

Sorry, ali Ameri su fakat, valjda po defaultu:
1) ili glupi
b) ili ih ništa ne zanima i busanjem u prsa dokazuju činjenicu da ignorance stvarno je bliss
e) ili znaju pričati samo o sebi, a svima ostalima suditi i ispitivati ih imaju li struju i znaju li što je Coca Cola
7) ili [umetni štogod ti kod njih ide na živce]
n) ili sve od navedenog.

Kad mi lik koji pored imena ima PhD sere po ljudima zato što su iz drugih zemalja (dok u stvarnoj situaciji pod d) nisam mogao doći sebi valjda dva-tri sata, u ovom slučaju to nisam bio ja, nego neka britanska farmaceutkinja), dođe mi da malo povratim, stavim to u već iskorištenu većicu iz psećeg parka, ugnijezdim je u ono čudo za igranje lacrossa i time ga proganjam po Dolini smrti vozeći se na autiću za golf. Doslovno na njemu, zavaljen u udobnu fotelju namontiranu na krov.

Napisao sam komentar na finom engleskom, s prstohvatom optužbe, ali apsolutno pristojno i profesionalno. Izrezat ću neke dijelove pa ih zalijepiti, samo da možete vidjeti kakav je lik dweeb.


Dakle, žena pita:
- Do you have your photo on your CV?

On kao najveća seljačina na svijetu (i to na poznatom poslovnom siteu) odgovara:
- Richard XY, Ph.D. • Why?


Mr. PhD

Ona i dalje pristojno:
- I just wanted to establish how common it is for candidates to include a photo on their CV, their reasons behind doing it and how effective it might be.
Many thanks,
YX

On, kao da je imperator galaksije vraća:
- Richard XY, Ph.D. • Isn't that another reason for a candidate to be tossed aside, based upon their looks, before they get an interview?

Žena valjda konta da pametniji popušta i više ne komentira, ali se ubacuju neki novi frajeri, pa ovaj nastavlja:
- Richard XY, Ph.D. • I don't know anyone that has put their picture on their resume. It seems that it would be a distraction from the purpose of the resume and the reason you're trying to get the job you applied for. After all, you're not going to get the job based upon what you look like.

I na kraju zakucava totalno glupim argumentom (u kojem se, naravno, vidi da je on Amëricän), apsolutno zaokupiran svojom umjesto njenom profesijom i toliko američkom frazom da je ne kuži valjda nitko tko nije odrastao u Americi u 60-ima (ili tko nije njihov unuk):
Richard XY, Ph.D. • Most people studying science in the US aren't going for sales positions, as you're not wanted for those roles. They want people that can sell 200 high performance copiers an hour. Besides, pharma sales reps are going the way of the Edsel.

What a complete and utter douche!

Moram li reći da mi komentar nije objavljen?

10 comments:

  1. Volim kad muško ima nekaj pametno za reć (ovo se ne odnosi na xipsilona :D ) Pratim te... ;)

    ReplyDelete
  2. tipu se na faci vidi da je tenkre

    ReplyDelete
  3. Ko ga jebe, vidi mu slike, sigurno mu se žensko nije približilo godinama, odbija ih njegov ego :). Ja sam ovako sklona sve tako objašnjavati :D, pa ne zamjeri i ne shvati me ozbiljno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma, ja sam te sreće da bih naletio na takvog da mi bude mentor ili mi drži kolegije ili nešto, pa više radi toga reagiram.

      A pogotovo kad su to uskogrudni Ameri sa svojoj tristogodišnjom poviješću i 'svom pameću svijeta'. Prvo mi je smiješno, onda me muči, onda mi je blentavo, onda me nervira i obično tako napravi pokoji krug.

      Sad mi je smiješno.

      Delete
  4. Dobio sam savjet od svog starog prijatelja Američanina:
    You're going to be using a lot of photos if you think a picture is going to save a missed opportunity.
    Posted by Richard XY, Ph.D.

    Again, kakav seronja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima koliko će mu trebati da me totalno raspizdi... ^^

      Delete
  5. Oooo da. Al ih je ful lako podjebavat na račun stavke e). U nekom trenu tvog apsolutnog PREODUŠEVLJENJA činjenicom da oni imaju XY, skužit će upravo to iza tebe, u tvojoj torbi...

    A Richardu samo jedno <3 Takvi ljudi on-line konverzaciju čine onom što je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A da, valjda netko mora biti i takav...

      Delete