Thursday, February 23, 2012

Debilana

Pa, jebemumater! Koliko puta u mjesec dana mogu ispaliti?! Koliko puta mogu skužiti da je sve totalno uzaludno i tijekom klikanja send gumba već znati rezultat natječaja?!

Probudim se, sredim sve, nabrijan sam, OK je. Inače bih ležao u krevetu i gledao serije dok ne odgledam sve, pa bih onda skinuo još neke. A mrzim TV. Totalni trulež.

I onda si opet mislim do kad će ovo ovako. Moram li se baciti pred Sabor da nešto pokažem? Gledao sam neki filmić o Ameru koji je otišao u Indiju i sad je tamo već godinama, volontira sa siročićima koji su HIV pozitivni. Došlo mi je da se rasplačem, em zbog toga što radi (i što mi je jako drago da je Amer), em što me podsjetilo na Indiju i što bih sad u šlapama opet otišao tamo da me se pita.

Ali, nitko me ne pita. Zovu me, ali me ne pitaju. Kad ćeš doći? Kad popizdim. A to nije daleko. Sjedim ovdje, čekam kao neki posao, ulazim već debelo u troznamenkasti broj poslanih prijava i ne mogu mrdnuti. Mrzim to što moram biti ovdje, a još više od toga mrzim to što se ne mogu nikamo maknuti.

I ne, neće biti bolje. Neće se sve posložiti, jer se nikad i nije. Ja nisam jedan od tih ljudi. Ja sam se jebeno naradio za svoje stvari i neće mi ništa sletjeti u krilo. Jok.

I da dobijem posao... Mrzit ću šeficu, neće mi se dati, sve će mi to biti glupo. Jer to neće biti ono što bih ja želio raditi, nego ću kuhati kavu nekoj kokoški sa srednjom školom koja se, eto, slučajno udala za gazdinog sina. Povraća mi se od toga, a još više kad slušam priče sa strane. Jao!

Ja ću tu čamiti dok ne poludim, a onda ću zaglaviti samo dublje. Sad me i dalje drži neka nada. Nemam pojma zašto, ali dam joj da me i dalje gura. Nekad mi, doduše, dođe da se pokupim nekamo i krenem raditi nešto totalno... drugo. Da volontiram, obrazujem klince koji pišu po nekakvim pločicama, da ih vodim nekamo, nemam pojma. Samo da ostavim neki otisak na ovoj Zemlji, jebemusve!

Nije mi jasno, stvarno mi nije jasno. Baš sam ljut!

6 comments:

  1. Više sam i sâm sebi dosadan s ovakvim postovima...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nisi dosadan. Nije neka utjeha, ali nisi jedini u tom stanju. I ja šaljem molbe k'o blesava da popunim satnicu, pola tjedna sam doma, ludim od svega pomalo. Vrhunac svega mi je bio ljetos kad sam otišla na razgovor za posao, sve super, odgovaram im, imam točno to i takvo iskustvo kakvo oni traže, čini im se da ću se odlično uklopiti u kolektiv i na kraju šipak. Jer nisam socijalni slučaj s petero djece, i "Morate znati da smo dobili molbe od nekih ljudi koji su u jako teškoj situaciji". Nakon toga, uopće nisam motivirana. Čemu? A isti sam tip kao ti, uvijek se moram mučiti i za najmanje stvari redovito moram proći neku borbu. Stvarno zavidim ljudima kojima život i sve u njemu dolazi prirodno. Kod mene uvijek neko sranje.

      Delete
    2. Ma da, kužim te. Fakat više čovjek ne zna što da radi.

      Ja sam dobio neke ponude iz Australije, posao u struci, san snova, sve što bih poželjeti mogao, ali se sad nešto izmotavaju radi papirologije i sličnog. Napokon pomislim da se nešto kotrlja, poveselim se i eek.

      A frendica mi kaže da tamo neki Meho koji kod nje lakira aute i mrtav-hladan okreće po sto tisuća kuna mjesečno. Pa ti idi po višu stručnu spremu.

      Kažem, debilizam...

      Delete
  2. Također sam nezaposlena ali radim na tome i ne odustajem. Danas, ako nemaš vezu sve moraš sam svojim rukama napraviti i pomirila sam se s time, tako da šteta utrošenog vremena kukajući o tome. Normalno da to čovjeka živcira ali ak tim živciranjem ne mogu promijeniti situaciju rekoh - čemu se živcirati.

    Također sam i odlučila promjeniti struku jer je moja struka bila baš ono - mlaćenje prazne slame.. Napraviš ogroman projekt od 6 mj a na kraju ne ostane ništa doli hrpe papira.

    Držim ti fige da naleti nešto a što se bloga tiče, pa blog je tu da anonimno izbaciš frustracije kada misliš da te više nitko ne razumije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma, i ja lagano razmišljam o promjeni karijere. I ja sam isto, naivčina, uletio u znanost i kulturu u ovakvoj zemlji, gdje je jedina znanost saznati je li Severina rodila, a kultura tko joj je pravio društvo...

      Hvala na pozitivnim riječima. Ne dam se ja. Ali zadržavam pravo na ispaljivanje...

      Delete
  3. Btw. možete poviriti na moj engleski blog za jedan egzistencijalni post... ^^

    ReplyDelete