Sunday, April 8, 2012

OK, lud sam k'o opanak.

Toliko mi je toga na pameti da ne mogu uloviti određenu misao i usredotočiti se samo na nju. Čim se nečega dosjetim, tu je osam drugih stvari koje se kaskadno spuste ispod te. Kao oni čovječuljci koje se izreže škarama, pa se svi drže za ruke. Ili oni stare informativne ploče na kolodvorima i aerodromima, na kojima se pravokutnici sa slovima koja nabrajaju gradove i vremena kao domino spuštaju jedni za drugima.

U biti sam htio staviti sliku te starinske ploče s aerodroma u Moskvi, ali je ne mogu naći,
pa evo (isto tako prikladno) fotka semafora iz Delhia
Tu su ovjere, prijevodi, potvrde, diplome, papiri, računi, kartice, PIN-ovi, tekstovi, mailovi, upute, brojevi, kontakti, kuverte, napomene, post-iti. Valjda sto tabova je otvoreno u browseru, a broj nikako da se smanji. Zatvoriš jedan, otvoriš tri. Potvrdiš jednu informaciju, a imaš tri nova pitanja.

Mogu li jednostavno sad sjesti na avion? Pretty please?

2 comments:

  1. Ne! :D Eto da ti skratim muke xD Ajde, ovo će brzo proći, to je najbolji dio - priprema i iščekivanje :) Brzo će to proći i biti ćeš tamo dok kažeš keks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, taman sam se probudio prehlađen kao konj, tako da fino mogu provesti ovaj tjedan u krevetu. Baš mi je to trebalo. :sarcasm mode back on:

      Delete